замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC-контекстна реклама
583
1

Для версій Ads Editor 11.1 та вище є можливість, що зробить роботу фахівця з контекстної реклами трохи комфортніше - це додавання словників для перевірки правопису на різних мовах.

Після додавання словників наш AE починає підкреслювати оголошення та ключові слова з помилками в полях редагування.

Нижче файли зі словниками для української та російської мов.


Крок 1.

Качаємо архів зі словниками – тут.


Крок 2.

Розархівуйте його, там знайдете 4 файла.

Блог_Архив со словарями


Крок 3.

Скопіюйте ці файли в папку dictionaries, що зазвичай знаходиться за адресою:

Для користувачів Windows: C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Google\AdWordsEditor\locale\dictionaries\

або C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Google\AdWordsEditor\%ADWORDSEDITORVERSION%\locale\dictionaries\

Для користувачів Mac:/Applications/Google\ AdWords\ Editor.app/Contents/locale/dictionaries/

Блог_Архив со словарями


Крок 4.

Відкрийте Adwords Editor -> Інструменти -> Налаштування.

Блог_Архив со словарями


Крок 5.

Перейдіть на вкладку “Завантаження і перегляд”, виберіть потрібну мову для перевірки правопису та натисніть ОК.

Блог_Архив со словарями


Крок 6.

Тепер слова з помилками підкреслюватимуться червоним кольором, а невідомі можна додати до словника.

Блог_Архив со словарями

Алгоритм по додаванню інших мов описаний в довідці Google Adwords – тут.

ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.